Więźniowie lewej półkuli mózgu

Więźniowie lewej półkuli.

Jednym z głównych celów “edukacji” jest uwięzienie ludzi w lewej półkuli mózgu, “sekwencyjnym procesorze”. Ten układ rzeczywistości w sekwencji z wbudowanym w nią “czasem”, kształtem i komunikacją za pomocą języka. Lewa półkula, bardziej niż cokolwiek innego , jest odpowiedzialna za tworzenie wersji rzeczywistości , którą odbieramy obecnie jako “ludzkie życie”. Na uniwersytecie w Oxford  lub ścisłej  w Oxford Union , stowarzyszeniu dyskusyjnym założonym w 1823 r. i wylęgarni wielu wiodących polityków ostatnich 185 lat. Gdy przedstawiano tam informacje o tym, jak garstka osób kieruje większością, w pogoni za globalną faszystowską dyktaturą. Zjawiło się wtedy parę otwartych osób , lecz przekonałem się po raz kolejny, jak za każdym innym razem w Oxford i Cambridge, że intelekt  pozostawiony samemu sobie  jest więzieniem dla umysłu. W systemie “edukacji” chodzi o intelekt po pierwsze, po drugie i ostatnie. Społeczeństwo jest skonstruowane tak, aby więzić świadomość – skupienie, uwagę – w sztucznym “targowisku” fałszywych rzeczywistości, które działa jak hipnotyzer wobec pięciu zmysłów oraz intelektu. Jeśli przyjrzysz się temu co nazywamy “społeczeństwem”, zauważysz, że stworzył je intelekt. Nie serce, nie świadomość – intelekt. System edukacyjny adoruje intelekt i wyszukuje dzięki egzaminom najbystrzejsze jednostki do kierowania organizacjami rządowymi, finansowymi, biznesowymi, naukowymi, edukacyjnymi, mediami oraz wojskiem wśród przyszłych pokoleń. Właśnie tutaj zaczyna się rola Oxfordu. Oxford i Cambridge to wiekowe uniwersytety , do których posyła się tych, którzy mają najlepsze wyniki egzaminów głównie z “najlepszych” szkół, aby byli indoktrynowani, by widzieć świat w sposób, jaki Iluminackie rodziny uznały za odpowiedni dla ich przyszłych sługusów systemu. Spotykają się oni z innymi studentami na tych “prestiżowych” uczelniach, którzy zostali przyjęci do Oxfordu i Cambridge dzięki wpływowi ich elitarnych rodzin i sieci finansowo ekskluzywnych prywatnych szkół. Jest dokładnie tak samo w Stanach Zjednoczonych w przypadku uniwersytetów Ligi Bluszczowej takich jak Harvard i Yale, do których wstęp jest praktycznie zagwarantowany, jeśli pochodzisz z “odpowiedniej” rodziny. W tych “ośrodkach nauczania”, takich jak Yale, Oxford, Cambridge, spotykają się ci, którzy na podstawie testów uważani są za najbardziej sprawnych intelektualnie oraz ci, którzy tam są z powodu tego, kim byli jego rodzice lub dziadkowie. Uniwersytet w Oxfordzie to elita elity i jeden z głównych ośrodków Iluminatów dla formowania zaprogramowanych intelektów, aby służyły ich celowi globalnej kontroli. To właśnie dlatego niesławny agent Rodschildów, Cecil Rhodes, zostawił w swoim testamencie w 1902r. na sfinansowanie tzw. Stypendiów Rhodesa, które sprowadzają starannie dobranych studentów z zagranicy, aby brali udział w machinie indoktrynacji Oxfordu działającej pod hasłem Dominus Illuminatio Mea, czyli “Pan jest moim światłem”. System “edukacji” jest celowo skonstruowany tak, aby dostarczać takich ludzi do kierowania systemem w imieniu linii krwi, podczas gdy większość z nich nie ma pojęcia, co tak naprawdę robi. Intelekt przejawia się przez lewą półkulę, połowę, która filtruje rzeczywistość w kategorii, czy mogę zobaczyć, dotknąć, posmakować, usłyszeć lub powąchać coś ?? Lewa półkula postrzega rzeczywistość przez pięć zmysłów i odbiera świat jako część niż całość. System jest skonstruowany tak, aby uwięzić nas w lewej półkuli od momentu, w którym usiądziemy w naszej pierwszej klasie, aż do opuszczenia szkoły wyższej. Prawa półkula to przeciwwaga dla intelektu – radzi sobie ze sprawami przypadkowymi, intuicyjnymi, holistycznymi i subiektywnym. Jej perspektywa to perspektywa jedności, nieskrępowanej kreatywności i nieskończoności, a nie ograniczeń. Wyraża się najwyraźniej poprzez ludzi artystycznych i indywidualistów. Celem iluminackiej maszynki do robienia kiełbasy zwanej “edukacją” jest aktywowanie, stymulowanie i nagradzanie lewej półkuli, przy jednoczesnym tłumieniu prawej. Jest możliwe posiadanie zaawansowanego intelektu i nie poddawanie się jego ograniczeniom, jeśli otworzysz również swój umysł na nadświadomość. Są to “pełno-mózgowi” ludzie , którzy równoważą i łączą swoje postrzeganie przez obie półkule mózgu. Tacy ludzie są “gdzieś w obłokach”, będąc jednocześnie “twardo na ziemi” i widzą wszystko z o wiele szerszej perspektywy, mogącą jednocześnie funkcjonować w rzeczywistości  pięciu zmysłów i wyjaśniać ich zrozumienie tego “w obłokach” poprzez intelekt słowami, które większość osób zrozumie. Nie wyśmiewam intelektu lewej półkuli, ponieważ bez niego nie moglibyśmy wydajnie wyrażać się za pomocą ciała-komputera. Nie ma żadnej tajemnicy w tym, dlaczego możemy mówić do “nie wyedukowanej” publiki  i oni to “pojmą”, podczas gdy ludzie z tzw. śmietanki intelektualnej (zarówno dorośli, jak i “elitarni” studenci) będą patrzeć na nas z niedowierzaniem. Jest to po prostu różnica pomiędzy otwartym umysłem działającym i prześwietlającym na wielu poziomach świadomości, a zamkniętym umysłem intelektu uwięzionego w percepcji pięciu zmysłów. Naturalne społeczeństwo stworzone przez intelekt mierzy inteligencję w kategoriach sprawności intelektualnej, lecz określenie “intelekt” i “inteligencja” nie są tym samym , przynajmniej wtedy, gdy intelekt działa osobno. System uniwersytecki, elitarny czy nie jest coraz bardziej nieistotny i w coraz większym odwrocie od nowatorstwa. Ma miejsce właśnie rewolucja percepcji i odizolowany intelekt po prostu jej nie widzi  i nie może dostrzec, jak naprawdę ignorancka jest religia intelektualizmu.

————-

 

Mózg nie jest organem służącym do myślenia. Mózg jest narządem służącym do unieśmiertelnienia genów, a więc narządem przeżycia osobnika i gatunku – tymi słowami swój wykład pt. Dlaczego myślimy i jak mózg może prowadzić nas na manowce, rozpoczął wybitny neurobiolog i psychofarmakolog, jeden z najczęściej cytowanych polskich uczonych prof. Jerzy Vetulani

 

Dlaczego myślimy i jak mózg może prowadzić nas na manowce? – prof. Jerzy Vetulani

https://www.youtube.com/watch?v=oa_AVn6YLjY